جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری کارگاه‌های توجیهی ویژه پذیرش سال آینده در استان‌های مختلف خبر داد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام محسن محدث با اشاره به این که فرآیند ثبت نام متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه خواهران از حدود یک ماه آینده آغاز خواهد شد، گفت: در این زمینه از ماه گذشته کارگاه‌های توجیهی استانی ویژه پذیرش سال تحصیلی 91-92 برگزار شده است.

وی ادامه داد: این کارگاه 24 آذرماه در استان کرمانشاه، 25 آذرماه در کردستان و 29 آذرماه در استان اصفهان با حضور مدیران و معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران برگزار شد و ششم و هشتم دی ماه در استان مرکزی و تهران برگزار خواهد شد.

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به مباحث مطرح‌شده در این کارگاه‌ها، اضافه کرد: این کارگاه‌ها با هدف آشنایی با ضوابط و مقررات پذیرش، آشنایی با تغییرات صورت‌گرفته در ضوابط مربوط به پذیرش متقاضیان، بررسی مشکلات مدارس علمیه خواهران در زمینه پذیرش، پاسخ به سئوالات مدیران و معاونان آموزش مدارس علمیه خواهران و تشویق مدیران به منظور جذب حداکثری متقاضیان برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی حوزه‌های علمیه خواهران، وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این که پذیرش سال تحصیلی آینده در تمام مراحل شامل ثبت نام، دریافت نتایج آزمون و مصاحبه، دریافت کارنامه، ثبت اعتراض، دریافت پاسخ اعتراض و ... به صورت اینترنتی انجام خواهد شد، مسئولان ذیربط استانی در این زمینه توجیه شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha